otrdiena, 2014. gada 17. jūnijs

Asa auzu parslu "putra" ar parmezana sieru


Drosi,ka katram ir savs auzu parslu putras pagatavosanas veids. Ari man. Jasaka,ka ar putru gan man asocijas kaut kas  lipigi kepigs un ne visai garsigs, bet patreiz gan nenak prata neviens cits vards ar ko aizstat "putra".
Veids,ka es gatavoju jau entos gadus "putru", nemaz nav putra, jo es to nemaz nevaru. Apleju ar verdosu udeni,uzlieku vaku (ka kafijai,kaut mans virs sausminas par sadu kafijas pagatavosanas veidu :D)) Rezultats ir fantastisks- nav kepiguma un saglabajas vel vairak visa vertiga.

Bez tam man patik palutinat garsu karpinas, tadel ik ritu taisu 2 veidu auzu parslu putras. Viens ir asais variants,otrs saldais. Jasaka,ka asajam variantam esmu izmeginajusi klat likt visvisadus sierus,sakot no zilajiem un biedzot ar Philadelfijas tipa sieriem. Tacu vislabak tomer man patik ar parmezna sieru. Katra zina, ar sieriem var eksperementet lidz atrod savu isto! :)
Parasti porcijai izmantoju tikai 25 g parslas. Izskatas maz, bet tik satigi!

Vajadzigs:

- auzu parslas (manas favoritu ir pilngraudu auzu parslas),
- paris pilieni tabasko merces,
- rivets parmezana siers

Pagatavosana:

Liek traucina auzu parslas, aplej ar udeni. Udeni lej tik, cik skidru "putru" gribas. Es parasti leju tik,lai apnem visas auzu parslas,pie kam tas uzsuc sevi udeni un skaisti piebriest. Uzliek vaku,lai piebriesanas process notiek atrak. Pa to laiku sarive sieru,ar ko apkaisa putru un uzpilina paris pilienus "Tabasco". Gatavs!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru