svētdiena, 2012. gada 20. maijs

Burkánu- zalo zirnísu sautéjums



Nepárptotami, zalo zirnísu un burkánu sautéjums man saistás ar Latviju. Agrák, Latvijá man sáds sautéjums visbiezák tapa no svaigiem burkániem un konservétiem zalajiem zirnísiem , ietuméts, sviestá. Bija nu taaada namma! Var, protams, sautét sviestá, várít pilnpiená u. taml., bet domájot ká pagatavot to visu nedaudz liesák, bet arí laujot garsu kárpinám papriecáties, man tapa sáds sautéjums.

2 personám nepieciesams:

- 200 g zalie zirnísi (saldéti),
- 400 g burkáni,
- aptuveni 100 ml piena
- "Philadelphia" tipa svaigais siers (es izmantoju vietéjá razojuma, tikpat kremigu un vél nammígáku:))
- sáls, pipari,
- puse téjkarotes kurkumas,
- puse sípola,
- 1 kiploka daivina
- nedaudz ellas cepsanai,
- puse puljona kubina (izmantoju eko veikalá pirkto)

Pagatavosana:

Nému paeljai (paella) paredzéto pannu ar augstám malám (bet tikpat labi tá var búr arí Wok panna vai parasts katlins) un ellá apcepu smalki sagrieztu sípolu un loti smalki sagrieztu kiploka daivu. Tad pievienoju kubinos sagrieztus burkánus un zalos zirnísus. Tá ká man zirnísi bija pa taisno saldétavas, tad lávu, lai tie savá sulá nedaudz pasautéjas. Kad liekais údens iztvaikojis, pievienoju kurkumu, pienu, buljona kubinu un sautéju, lídz dárzeni mískti. Gatavs!
Ja vélas´daudz mércítes, tad drosi var liet skidrumu vairák. Ja patík mércíte ar konistenci, tad drosi liekam klát miltus un tuméjam!

Lai labi garso!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru