pirmdiena, 2012. gada 14. maijs

Rukolas saláti ar grieku riekstiem, parmezánu un tomátiem




 Rukolas dzimtene ir Vidusjúras regions un  pirmoreiz véstíjumos minéts, ka senie romiesi rukolu uzskatíja par mílas lídzekli.  Ká lai arí nebútu, rukola satur daudz vértígu vitamínu un minerálvielu, tá ir ieteicama visiem- gan toposajám máminám, jo rukola satur daudz folskábes, gan tievétájiem, jo regulári ieklaujot rukolu savá édienkarté, aktivizéjas vielmaina. Soreiz pagatavoju rukolu kopá ar tomátiem, grieku jeb valriekstiem un parmezanas sieru. Papildináju ar loti gardu mércíti , kas saucas tikai méli nenorijiet :))

1 personai nepieciesams:
- 200 g rukola,
- sauja kirsu tomátini,
- aptuveni 20 g parmezana siers,
- 3 grieku rieksti

Mércítei:

- édamkarote balzamiko etika (izmantoju "Modena"),
- téjkarote medus,
- téjkarote sinepes,
-  aptuveni 1-2 téjkarotes virgen extra olívella ( drosi var likt arí vairák, jo no tá atkarígs mérces daudzums, ká teikt, ella ir mércítes báze),
- nedaudz (aptuveni 1 téjkarote) citronu sulas,
- sáls, pipari péc garsas ( es gan liku veikalá pirkto universálo salátu garsvielu- nu loooooti garda).
Visas sastávdalas sajauc un gatavs!

Pagatavosana:

Nomazátus un nosusinátus salátus kárto skíví, pievieno uz pusém sagrieztus kirsu tomátinus, riekstus, sieru un párlej ar mércíti.

Lai labi garso!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ierakstīt komentāru