piektdiena, 2012. gada 27. jūlijs

Títara fileja citronu mércé


Títara gala ir varen diétsika, 100 grami satur tikai 105 kcal. Tápat arí títara gala ir bagáts proteína avots un satur daudz  B3 vitamínu (dzelzi).

 Sis édiens pagatavots ípasi liesi. Un, kaut arí pagatavots liesi jo liesi, édiens garso fantastiski labi!!!
Uzrakstísu gan klasisko recepti, gan savu, lieso variantu.

4 édájiem:

- 4 títara filejas
- 3 citroni,
- 1 édamkarote miltu (es lieku kukurúzas cieti),
- 1 gláze svaigs kréjums ( man bija 0 % piens),
- 1/2 gláze putnu buljons (es iztiku ar parastu údeni),
- skipsna cukura,
- sviests (es bez sviesta),
- sáls,
- pipari (man citronpipari)

Pagatavosana:

Man tepat aug citronkoks, kura augliem ir loti bieza baltá dala aiz mizas, un tiesi sáda veida citroni te der vislabák (to baltá dala aiz mizas ir míksta, maiga, salda un looooti garsíga). Un tá, divu citronu mizas sagriez strémelés. Ja izmanto veikalá pirktos citronus, tad tos loti kártígi nomazgá sodas údení.

Sagrieztás mizas liek katlá, uzliek váku un vára aptuveni 3 minútes.

Sviestá vai ellá apcepj títata fileju, pievieno sáli, piparus (man grilléts krásní).

Nem pannu, liek miltus, tad buljonu (údeni) un svaigo kréjumu (pienu). Maisot vára lídz uzmetas pirmie burbuli. Vél mazliet pavára, tad pielej no tresá citrona izspiesto sulu. Pievieno cukuru, sáli, piparus péc garsas.

Liek filejas mércé, pievieno citronu mizas un vél 2 minútes pavára.

Sí ir baigá namma! ))



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru