trešdiena, 2013. gada 16. janvāris

Burkánu- ingvera plácenísi


Spiezot burkánu-ingvera sulu, pári palika burkánu biezumi, no kuriem nolému pagatavot plácenísus. Jásaka, ka mans eksperimants izdevás un rezultáts mani vairák neká patíkami pársteidza divu apstáklu dél:
1) man izdevás izcept sos plácenísus pilnígi bez miltiem (bet, protams, ka tos var pievienot!)
2) plácenísi sanáca fantastiski gardi!!!



Plácenísiem vajadzígs:

- burkánu- ingvera biezumi (tie, kas palika pári spiezot sulu- aizmirsu gan nosvért, tacu varéja bút ap 250 g. Ja biezumi loti sausi, tad der pievienot kádu pili burkánu sulas),
- L izméra ola,
- 125 g biezpiena (man bija 0 % un  irnens)
- kanélis,
- nedaudz ellas

Mércítei:
-  svaigais siers ceso batido vai kremigs jogurts,
- saldinátájs (man bija stévija),
- nedaudz meza ogas(man bija saldétas),
- piparmétra

Pagatavosana:

Sajauc biezpienu ar burkánu-ingveru, pievieno olu un samaisa. Man burkáni pasi par sevi bija loti saldi, tadel saldinataju nepievienoju. No iegutas masas veido placenisus.
Cep sakarsétá panná pievienojot nedaudz ellas.
Kad gatavs, párkaisa ar kanéli.

Mércei:  svaigajá sierá iejauc saldinátáju un samaisa. 
Pievieno plácenísiem kopá ar atlaidinátám ogám un piparmétru.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru