svētdiena, 2014. gada 13. jūlijs

Salsa de gambas y almejas( Garnelu un juras gliemezu merce)


Vel joprojam nezinu,ka latviski ir "almejas",jo ka jau kaut kad rakstiju,spaniski katru juras gliemezu sugu sauc citadi. rievotiem gliemeziem viens nosaukums, siem pelekajiem cits.
Soreiz izmantoju saldetu produkciju un jasaka, ka ari sanak labi un garsigi. Te nu bez buljona kubina tomer neiztikt, un lai sanaktu vel baudamak, klat lieku gaiso,sauso vinu un Jerez konjaku.
Merci var tumet un var netumet. Es soreiz netumeju. Merce edama tapat ka skidra "zupa" un merci var est ari kopa ar pastu,risiem un neizsledzu iespeju,ka ari ar citiem oglhidratiem ta garsotu lieliski.


4 edajiem:

- 1 kg garneles (man bija saldetas,jelas un jau izlobitas),
- 1 kg juras gliemezi (saldeti,jeli,vacinos),
- 1 sipols,
- 2 kiploka daivas
- 1 cili pipars (man patik asumins),
- glazite sausa,gaisa baltvina,
- glazite aromatiska konjaka (man "Jerez")
- nedaudz olivellas cepsanai,
- sauja petersilu

Pagatavosana:
Sagriez sipolu,kiploku un ella apcepj. Juras veltes es neatlaidinaju un kad sipols apcepies, tad pievieno tas. Lidz ko pievienotas,lauj uzvarities,pievienojot zivju buljona kubinu un lidz ko uzmet pirmo burbuli,lej klat vinu un tad konjaku. Ta ka juras veltes man bija saldetas un es tas neatlaidinaju,tad man bija daudz "udens", lidz ar to nepieciesamiba pievienot papildus nav. Beigas pievieno sakapatus petersilus un kad gliemezi atverusies, merce gatava.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru