otrdiena, 2013. gada 5. novembris

Milanesas jebsu panéta liellopa fileja



Lai arí  ar panésanu un fritétiem édieniem es ne ípasi aizraujos, tomér mana gimene ik pa laicinam pieprasa kaut ko fritétu un panétu. Gribot negribot jáatzíst, ka lai arí ne tas veselígákais un liesákais variants, tomér gardum gardi un kádreiz jau arí var.
Spánijá ká jau toro (vérsu) zemé, ar liellopa galu problému nav- veikalu plauktos tá jau stáv sagriezta un  safaséta ar visiem uzrakstiem káda édiena pagatavosanai tá domáta (jo ne visa gala piemerota grillésanai, várísanai, panésanai, sautésanai, steikam  u.t.t).  Atzísos, ka sákumá man nebija liela saprasana kádél panésanai paredzéto galu nevar grillét vai várísanai paredzéto galu nevar panét. Nu vispár var jau, bet tad nav jábrínás, ka gala sanák cieta un negarsíga. Nu, spáni tiesám par vérsiem zina visu, un ar laiku arí es esmu kaut ko iemácíjusies.
Visádi citádi  veikalos miesnieks péc pircéja lúguma nogriezís tiesi tádu galas gabalu káds vajadzígs, jo panésanai nav vajadzíga dárgá gala (liellopa solomillo vai entrecot). 
Runájot par panésanu, liellopa fileju var panét dazádi un sis nu noteikti ir viens no tiem gardákajiem panéjuma veidiem un si recepte nak no mana vira. 

6 porcijám vajadzígs:

-6  liellopa filejas,
- 2 olas,
- édamkarote smakli rívéta parmezána siera,
- kiploka daiva,
- sáls,
- pipari,
- citrons ( péc vélésanás)

Pagatavosana:

Nem liellopa fileju, kas sagriezta loti planas skeles. Ja izmanto saldetu galu, tad pec atsaldesanas ta janoslauka virtuves papira dvieli, lai ta butu sausa.
Talak galu apvila  miltos, tad ola, kur pievienots rivets parmezana siers, melnie pipari un sals (ja nepieciesams). Beigas apvila filejas gabalu rivmaize.
Frité sakarseta ella no abam pusem, lidz fileja klust zeltaini bruna. Jaatceras, ka fileja izcepjas loti atri un to nedrikst parcept, citadi ta sanaks cieta.
Pasniedz karstu ar citronu (mums gimene patik apslakstit ar citrona sulu).


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru