otrdiena, 2015. gada 28. aprīlis

Cukini saláti ar ciedru riekstiem,rozíném un parmezána sieru


Vai jums garso svaigs cukini? Man já un pat loti. Bet nu atzisos,ka esmu vieniga gimene,kas ed cukini svaigá veidá. Ne jau tikai tapéc,ka veselígi,bet arí tádél,ka tiesám garsígi.

Edot svaigá veidá vislabák izvéléties pavisam nelielus cukini-tie nekad nebús rúgti,tiesi otrádi-tie bús arí pasaldi, lídzígi ká tas ir ar jauniem un svaigiem gurkiem.
Bez tam,cukini ir ípasi bagáti ar C, K un B 9 vitamíniem.


Vajadzígs:

- neliels cukini,
- sauja ciedru rieksti,
- sauja rozínes (bez kauliniem),
- parmezána siers,
- virgen extra olívella,
- citrona sula

Pagatavosana:

Cukini nomazgá,griez plánás skélés un kárto skíví. Panná bez taukvielám loti viegli apgrauzdé ciedru riekstus. Sagriez pavisam nelielás un plánás skélés parmezána sieru (es to daru ar kartupelu mizojamo nazi- iznák plánas un vienádas skéles).
Olívellu sajauc ar citona sulu.
Salátus párkaisa ar riekstiem,rozíném, pievieno sieru un párlej ar mérci.

2 komentāri:

  1. Es svaigu cukini iemīlēju jau pirms daudziem, daudziem gadiem. Man ļoti garšo! Burvīgs dārzenis, kuru var izmantot dažnedažādos salātos, nemaz nerunājot par ratatouille, grilētu vai cepeškrāsnī ceptu. Ar parmezānu salātos gan neesmu mēginājusi, paldies par ideju! :)

    AtbildētDzēst
  2. Ja,cukini tiesam ir varen feins darzenis gan svaigs,gan visadi pagatavots.Lai ari cukini iegadajams cauru gadu, sezonas laika tas tomer garso vislabak (cukini sezona pie mums sakas julija un beidzas kaut kur septembri). Tad ari cenas ir ipasi letas.

    AtbildētDzēst