svētdiena, 2012. gada 9. septembris

Baklazánu cipsi


Ik pa laikam taisu augsá dárzenu cipsus. Sodien gatavoju baklazánu cipsus- kaut ká tie man vislabák no lielá dárzenu klásta iepatikusies. Godígi sakot, tádas vienas ístas baklazánu cipsu receptes man nav.  Parasti no ríta ieslédzu krásni un salieku uz restítém (var arí pa vienam uz cepamás pláts) dárzenus. Ja zinu, ka visu dienu esmu májás, tad cipsi nesteidzígi cepas uz loti zemas temperatúras lídz pat 7-8 stundám.
Ja laika pamaz, paaugstinu arí temperatúru un tad cipsi izcepjas átrák.
Tie, kas cepusies ilgi, garso pat péc kaltétám séném. Svarígi ir cipsus nepárcept- citádi tie ir sausi , viegli lúzt un garso péc deguma.
Tacu arí "átrie" cipsi garsas ziná ne ar ko neatpaliek- man tie parasti iznák míkstáki.

Baklazánu cipsi labi iet kopá pie dárzenu kremzupám, tos var iemérkt kádá liesá mércítéun ar tiem ir vienkársi labi naskoties.

Nepieciesams:

- baklazáni

Pagatavosana:

Sagriez baklazánus aptuveni 0, 5 cm biezás ripás, liek sálsúdení (es gan pédéjá laiká nemércéju, sogad baklazáni padevusies pat iesaldeni).
Péc mércésanas nosusina papíra dvielí, kláj uz restítém un liek cepeskrásní grilléties. Atkaríbá no atvélétá laika gatavi top arí baklazáni. Visbiezák 150- 180 grádos 2 stundás.
Ik pa laikam tomér jáapskata vai temperatúra nav jásamazina vai jápalielina.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru