svētdiena, 2012. gada 30. septembris

Baklazánu-maltás galas kroketes


Sïs ir brínumgardas kroketes, kuras parasti gatavo no baklazána un jéra galas. Un, ká jau kroketém pieklájas, tás tiek ceptas ellá. Ir, nu tiesám loti gards ir sis originálreceptes salikums!

Es savá virtuvé paeksperementéju un ieviesu nelielas korekcijas ( ak, slaidá línija:) ). Kroketes cepu nevis ellá, bet krásní un rívmaizes vietá izvéléjos klijas. Domáju, ká tad nu bús, tacu gala rezultáts patíkami pársteidza mani- kroketes sanáca ideálas arí bez ellas un "appanétas" ar klijám. Un pats galvenais- garígas!!!


7 loti  lielám kroketém nepieciesams:

- 3 baklazáni,
- 3 kiploka daivas,
- 250 g maltas jéra galas (man  bija liesa liellopa gala),
- sáls,
- pipari,
- 2,5 édamkarotes auzu klijas (noteikti derés arí kviesu u.c.)

Pagatavosana:

Baklazánus nomazgá un liek cepskrásní 200 grádos cepties. Temperatúrai nevajadzétu bút augstákai, citádi baklazáni pársprágst.
Kad baklazáni míksti un izcepusies (to var párbaudít, iedurot ar daksinu), tos iznem, atdzesé, atgriez mizu un ar karotíti izkasa mísktumu.
 Izkasíto míkstumu sastampá un ja no baklazána izdalás lieks údens, to nolej.

Nem malto galu, pievieno izspiestu kiploku, sáli, piparus (var pievienot universálás garsvielas galai) un sajauc ar samícíto baklazána míkstumu.
Ja vélas, var pievienot arí olu (es iztiku bez olas).

Veido kroketes- parasti vai nu apalas, vai oválas. Es soreiz veidoju loti lielas oválas.

Ideálajá jeb originálajá variantá kroketes apvilá vai nu rívmaizé vai miltos (rísu milti seviski labi saturés krokesu masu).
Maná variantá es tás apviláju auzu klijás, kas kroketém uzreizi "piedeva formu" un "saturu".

Kroketes liek uz cepampapíra un cepj sakarsétá cepeskrásní 180 grádos aptuveni 20- 25 minútes, pa vidu apgriezot kroketes uz otru pusi.

Pasniedz karstas, pievienojot mílákos zalumus (koriandru, pétersílus..) un pieédot klát míláko mércíti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru